February 8, 2011

dieylalalala

dieyla kerja kat kedai photostat.dekat dengan celcom fyqa.kita berjiran lah.kan?kan?
sumpah terkejut gila.fyqa masuk kedai photostat tu.then fyqa nampak macam dieyla.

"dieyla eh?"
"hey fyqaaa!"
"hahaha.dieyla kerja sini ke?"
"aah.heee.dieyla kerja sini."
"dieyla stay mana?hahaha.jauh nau datang sini."
"bukit beruang lah.heee.fyqa celcom mana?"
"alahh.celcom area sini."
"ohhh.hehehe.dekat dengan dieyla."
"yes.nanti fyqa boleh selalu datang sini."
"heee.dah lama tak jumpa fyqa."
"tahu takpe.lama gila.banyak nak story ni tau."
"hahaha.pape hal text dieyla okay."
"yelah.fyqa nak masuk kerja ni.bye dieyla!"

fyqa gerak pergi celcom.mana boleh merayau lama lama.nanti boss gembat.hahaha.
so.fyqa and dieyla pun sambung kerja masing masing.heeee.tata you allz.

hehe.lupa nak story.time fyqa merayau pergi kedai.
tiba tiba ada orang call.ehhhh.si muaz phj call?hahaha.

"hello fyqa.kau pandang depan cepat."
"errr.hello.haaa?muaaaaaz?hahaha."

then fyqa tengok diaorg tengah lepak kat restoran mona delight.
tiba tiba.dak wan botak datang kat fyqa.dia melintas jalan.hahaha.

"fyqa.kau kerja mana?"
"celcom lah.adoii.kan aku pakai baju celcom ni.hahaha."
"heee.fyqaaa.belanja aku makan jum?"
"ehhhh.kau lah belanja aku."
"hahaha.lapar lah fyqa.belanja lah.boleh lah.boleh lah."
"ehhhh.mana boleh.aku tak dapat gaji lagi ngek.sorry!"
"haaa.yelah.yelah.kedekut eh kau.aku gerak dulu lah."
"hahaha.wekk.okay lah wan.kirim salam muaz.heee.bye!"

*hari ni ramai customer.penat weh.penat sangat.sabar jee lah.haihhh. -,-