February 12, 2011

baby loveee

pagi pagi si kelip dah call. heee. dia nak ajak date. auww :)))

"awak.hm.awak nak keluar tak hari ni?"
"hm.hari ni?alaa.saya kerja lah awak.balik pukul 2."
"jum lah.kalau awak keluar.saya keluar.kalau awak tak keluar.saya tak keluar."
"okeoke.nanti saya tanya mak saya tau.tapi tunggu saya balik kerja ye?"
"hehe.oke awak.nanti text saya tau tau tau.pergi mandi lah.bye.loveyou!"
"yelah.saya nak mandi nak pergi kerja lah ni.bye.loveyoutoo!"

tiba tiba fyqa dapat message from kak jue. boss fyqa.

"fyqa.hari ni cuti tau.akak tutup kedai."
"cuti?sure kak?hehehe.thanks!"

yeay! hahaha. titew shukew gilerw ouwhh. titew buleyh dating dengan kelip. ahakzzz!
then. aku saje tak text kelip. aku tak bagi tahu dia. aku cuti hari ni. nak buat suprise.
selama ni kalau date. dia jee kena tunggu aku. so. hari ni biar aku datang awal. heee.
aku sampai DP pukul 2pm. kelip pukul 2:30pm. grrr. dia tunggu afa datang rumah dia.
kemain lambat lagi kau. aku baru first time kena tunggu dia. dah bengang. cehh! :P

then. kelip and afa and paid dah sampai. okayyy. jum gerak. survey tiket wayang.
kelip nak tengok the green hornet. afa nak tengok shoulin. at last. kitaorg pilih shoulin.
shit! geram aku. orang ramai gila weh. tiket shoulin pukul 4:50pm. bapak lambat! -,-
heee. ramai member kelip kerja GSC. khairie rahmat. ameer iskandar. famie orland.

paid and pejal tak join tengok wayang. pejal nak teman paid dating. hahaha.
gedik eh kau paid. tapi bagus lah. dia dating dengan madu aku. agagaga.

so. aku and kelip and afa gerak pergi subaidah. lapau gila youuu.
heee. afa belanja makan. terima kasih awak. nanti saya belanja awak oke.
kelip tak nak makan. dia dah kenyang. awak dah muncet lah sayang. alololo.
dia marah kalau aku panggil dia muncet. eleleh. padan muka bie! hahaha.

tiba tiba. kringg~ kringg~ fateha aiza call.

"hello.akak kat mana?orang nak datang kat akak ni."
"hello aiza.akak kat subaidah.ouh oke.datang lah."
"kejap lagi orang nak pergi tusyen."
"haaa?tusyen kat mana?"
"kat balbir lah kak.hahaha."
"ouhhh.balbir.okeee.cepat datang sini."
"oke kak.tunggu kejap tau."

heee. aiza si cumel dah datang. rindu awak! long time no see.
happy belated birthday dear! maaf lambat. hehehe.
dah borak borak. then aku ajak aiza pergi toilet. dalam toilet. kitaorg gossipsss.
hahahaha. cerita itu. cerita ini. tiba tiba aiza nampak paid and mimie. pergh!
kenapa aku tak sempat nampak diaorg? shit lahhh. adududuh. -,-

dahhh. dahhh. lantak dia lah. kan? like i care? hahaha.
then afa ajak pergi hatten square. okeoke. jommm!
kelip and afa main game apa entah nama dia. hahaha. cam ye ye.
main pakai remort. then tangan kena gerak gerak. swing sana. swing sini.
apa kejadah korang main tu? hahaha. tapi syiokkk weh! sukaaa :)))
mula mula diaorg main game tennis. then game bowling. kelakar lah siak. adoii.
tennis afa menang. bowling kelip menang. heee. good job sayanggg.

then. dah pukul 4:50pm. so. kitaorg gerak pergi GSC. shoulin. here we come. yeah!
time dalam wayang. aummm. maaf lah fyqa asyik merajuk jee. thanks pujuk fyqa. heee.
bie! you know what? sweeeeeeeeeet moment with you. rinduuuuuuu! :'(
errr. cerita shoulin ni lama gila weh. 3 jam! tapi awesome. ending dia sedih. sobs sobs.

then after wayang. kitaorg gerak pergi padang. dah pukul 7:55 pm dah.
tiba tiba faris call kelip. dia nak jumpa. before that. kitaorg jumpa shahir salihin.
heee. faris bawak awek. cik adik manis. hehehe.

faris introduce that girl kat fyqa :')

"eh fyqaaa.ni hannah."
"ouh hey. sekolah mana ni?"
"sekolah kau lah. STPM."
"haaa? kau biar betul faris?"
"hahaha. betol lah. hannah budak sekolah kau."
"STPM? sumpah tak kenal dowh. form berapa ni?"
"form 2. junior kau. hahaha."
"pergh! bapak ahhh. form 2? tinggi weh!"
"hahaha. yeah! form 2. tinggi. kan? heee."

kelip, faris, afa, hannah, fyqa. kitaorg semua gerak pergi jonker walk.
tiba tiba kelip tanya fyqa.

"kau balik pukul 8 kan? heyyy. it's already 8 o'clock."
"haaa? alahhh. aku follow korang jee lah. mak aku tak sampai lagi lah."
"okayyy. jum! jum! nanti suruh mak datang kat stadhuys."
"okayyy. bie jangan marah lagi. boleh?"
"ehhh. balik kang gaduh tau tau tau."
"alahhh. tak nak. tak nak."
"really? gaduh jugak. gaduh jugak."

fyqa and kelip gaduh time nak gerak pergi jonker. fyqa buat hal.
i'm so so so sorry! please. jangan marah. and. tak nak gaduh. :((

tiba tiba hannah datang kat fyqa. dia senyum. heee.
comel budak ni weh. manis jee muka dia.

"ni nak panggil apa ni dek?"
"panggil hannah. heeee."
"okeee. hannah STPM?"
"yelah kak. hannah kenal akak tau. last year akak 5TV3."
"haaa? hannah kenal akak? hahaha. akak tak pernah nampak hannah."
"yeee. kenal lahhh. dulu akak rumah hijau. kan? akak ada adik nama miera. kan?"
"hahaha. yeah! yeah! betul ohhhh. pandai hannah! heeee :)))

jalan jalan. lalalala. ramai gila youuu. sabau jee lah. hahaha.
i dah penat pot pet pot pet dengan hannah. aduii. haus gilaaa.
tiba tiba my phone ringing. ohhh mummy dah call. agagaga.
it's already 8:30pm. omaigod!

"hello. orang on the way lah. kejap oke."
"cepat sikit. wafi dah mengantok dalam kereta ni."
"alahhh. kejap lah. ishhh. tunggu tau."

then. fyqa panggil kelip.

"bieee! aku kena balik sekarang. now! jum hantar aku balik."
"sekarang? haaa. okeoke. jum! lari tau. lariii. hahaha."
"okeoke. lariii. jummm!"

pergh mak aihh. sesak gila weh kat jonker ni. kemain ramai pelancong. ishhh!
kitaorg nak jalan pun kena elak sana. elak sini. ramai nauww. grrrr.
kelip tarik tangan fyqa. dia jalan depan. fyqa jalan belakang dia. laju lagi bie. lajuuu!
then. fyqa pulak jalan depan. kelip jalan belakang fyqa. dia peluk bahu fyqa. ramaiii -,-
so. kitaorg tak boleh jalan lajuuu. alamak! macam mana ni bie? lajuuu lagiii.
jalaaaaan lajuuuuu. dia tarik fyqa. fyqa tarik dia. hahaha.
yeay! sekarang kitaorg dah sampai depan stadhuys. area quayside tu haa.
cepat bieee! lariiiiii. lariiiiiii. hahaha. penat gila weh. dah peluh peluh dah.
kitaorg macam merentas desa tau. hahaha. lari then pegang tangan.

"bieee! tunggu lahhh. penat lahhh."
"alahh. cepat lahhh. kata nak lariii. kan? hahaha."
"haihh. yelahhh. memang lah nak lari. tapi stop kejap lah bie."
"meh bie pegang beg fyqa. dah! jum lariii."
"haaa. okeoke. lari slow slow tau bie. penat gila ni. haus sangat."

lari lari lari dan lari. haaaa. terkejut aku. tiba tiba kelip dukung aku. hahaha.
okay. aku pun apa lagi. menjerit lah weh! takut jatuh kang! mampos aku. hehe :)))
dia dukung sampai kat depan a'famosa. then aku jerit. aku nak turun. takot jatuhhh.
hahahaha. then kitaorg sambung lari lari lari dan lari. kesian bie! peluh peluh.
alalala. muchuk muchuk. dah nak sampai kat subaidah. dah dekat dah bie.
rileks lah oke. tak payah lari lagi. dah dekat dengan big apple dah tu haa.
okeoke. then dah sampai kat mcd carefour. okayyy. bye bie! hmmm :'(
kiss kiss. muaaaaaah. muaaaaaah. byeee! bie take care tau. nanti call oke.
THANKS THANKS THANKS A LOTSSSSS. YOU'RE MY SUPER HERO. ILYSM.