March 19, 2011

Big Momma


okayyyyy. aku penaaaat. serious penaaaaaat.
baru balik lepak dengan farieeee. aku penat tunggu dia datang.
aku dah sampai DP pukul 3:30. dia datang pukul 5:30.
sakit kaki aku berdiri tunggu dia. sakit kaki aku merayau tunggu dia.
sakit kaki aku menapak satu dataran tunggu dia. grrrrrrr ;|
yang paling tak boleh blahhh. sakit hati aku tunggu tunggu dan tunggu.
farieeeeee. nasib baik kita sayang awak tau. sabar jeeeee lahhhhh. HAHA ;)
aku ajak farie pergi beli tiket wayang. then kitaorg decide nak tengok big momma.
tiket pukul 6:20. kitaorg borak borak pot pet pot pet tak ingat dunia.
hahahaha. tiba tiba tengok jam dah pukul 6:40. ya allah haiiii. dah lambat lahhh!
erghhh. kitaorg berlari naik tangga dari tingkat satu sampai tingkat lima.
lift semua penuh. lembab pulak tuh nak kena tunggu. haihhh.
kitaorg lariii lariiii naik tangga. damn! nak tercabut kaki aku weyh! ;'(
then masuk wayang. cerita dah start. alaaaa. semua orang gelakk gelakk.
kitaorg masuk dah lambat. so kitaorg blurrr. apa yang diaorg gelak? kahkahkah.
layan kan jeee lahhh. bila dah tengok betul betul. best gilaaaaaaa. serious kelakar.
big momma. here 4 stars for youuu! :)