March 27, 2011

selangkah ke UiTM


went to UiTM with syasya afandy. heeee. abang abang UiTM cumel cumel laa.
gedik nau fyqaaa. bhahahhahhha. rasa macam taknak balik jee. hihihi :P
kitaorg kena check kelayakan kitaorg. waaaa. damn dissapointed. kecewa gila.
course yang aku minat. aku tak layak. erghhh! ni yang sedih ni -,-
alahaiii. aku give up dowh! serious. but life must go on ;)
so, dah habis round round kat booth yang ada. kitaorg nak balik laa.
kitaorg nak naik lift. tapi bila dah masuk dalam lift.
kitaorg tak tahu nak pergi tingkat berapa. bhahahahaha.
makkk oiiii. kitaorg sesat weyhhh. gila bapak gelabah siak.
siap sesat segala. macam besau nau pulak UiTM ni kan? agagaga.
heeee. then fyqa teman syasya pergi DP. syasya nak potong rambut.
lawa rambut baru syasya. hihihi. berbaloi laa mahal gilaaa. bhahhaha.
lama nau aku tunggu syasya gunting rambut. lapaaaaaaaaar sangatttttt.
so, kitaorg pergi makan. heeee. perut dah kenyang. hati banyak senang :)
then aku teman syasya dating dengan muhd azri. woot woot.
ayie kena pergi kerja. kitaorg hantar dia pergi GSC.
heeee. fyqa and syasya gerak pergi UiTM. naik cab RM 12. mwahaha.
then nampak anas and muaz. kemain lambat kau datang eyh? alahaii.
errr. dah penat gila. parents fyqa pun datang. jom balik jom. weeee.
syasya. thanks for today. muahhhh muahhhh.